Produsele comercializate de către site-ul nostru care beneficiază de condiții de garanție sunt însoțite de certificate de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorului. Produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de producător.
Certificatele de garanție sunt emise de către GLONOS MULTICOM SRL.
Produsul reclamat defect în perioada de garanție trebuie prezentat direct la centrul de service menționat în certificatul de garanție împreună cu factura originală și certificatul de garanție.
Conform legii, produsele ce au însumate intervenții de service de peste 10% din perioada de garanție sau care la o singură intervenție depășesc acestă perioadă, se înlocuiesc cu produse noi, identice.
Lipsa certificatului de garanție al produsului trebuie semnalată în maxim 48 ore de la recepția mărfii pe adresa contact@plantmaster.ro Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiaza de garantia legala de conformitate pentru produsele de folosinta indelungata, potrivit art. 4 – pct. 1 lit. e din OUG 34/2014 si art. 5-18 din Legea nr.449/2003.

Produse defecte in perioada de garantie
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate in Centrul de Service  – Glonos Multicom S.R.L., Str.7 iunie, Nr. 4, Salonta, Bihor, mentionat pe certificatul de garantie impreuna cu factura originala si certificatul de garantie.

Costurile de expeditie sunt suportate de SC Glonos Multicom SRL:

  • in cazul in care produsul a fost reparat gratuit conform garantiei produselor.
  • in care produsul a fost schimbat in totalitate ca urmare a garantiei produselor.

Costurile de expeditie sunt suportate de client in cazul in care produsul a fost reparat in afara conditiilor de garantie.