Important de stiut despre livrarea produselor:

  • www.plantmaster.ro livreaza produsele comandate pe intreg teritoriul Romaniei cu ajutorul firmei de curierat Fan Courier si GLS.

      Pentru perioada iulie-decembrie

  • Comenzile receptionate pana in ora 1300 se vor expedia in aceeasi zi, dupa confirmarea stocului, in limita timpului disponibil
  • Comenzile receptionate dupa ora 1600 se vor expedia incepand cu ziua urmatoare, in limita stocului si a timpului disponibil
  • Comenzile se vor expedia numai dupa confirmarea lor telefonica

      Pentru perioada decembrie-iunie

  • Toate comenzile receptionate in ziua curenta, se vor expedia a doua zi lucratoare, datorita volumului mare de comenzi
  • Comenzile se vor expedia numai dupa confirmarea lor telefonica
  • Expedierea comenzilor nu se va face decat dupa ce in prealabil unul din reprezentantii nostri va va contacta pentru comunicarea costurilor si modalitatii de livrare

Costurile de expeditie pot fi:

  • introduse pe factura, separat fata de produsele facturate, caz in care agentul Fan Courier sau GLS va va emite o singura chitanta fara a mai incasa separat costurile de expeditie
  • platite de catre dumneavoastra separat, la primirea coletului, caz in care agentul Fan Courier va emite separat chitanta pentru plata costurilor de expeditie, iar valoarea facturii reprezentand valoarea produselor achizitionate, fara costuri de expeditie.
  • la plasarea comenzii, cu livrare prin Fan Courier aveti posibilitatea sa specificati un interval orar in care doriti sa fie livrate produsele. Un agent Fan Courier o sa va contacteze inainte de livrare
  • termen de livrare la adrese cu km 0: 24-48 ore
  • produsele mari se livreaza doar pana in fata domiciliului, agentul firmei de curierat Fan Courier nu este obligat sa-l duca pana la domiciliu (la etaj)
  • intervalul orar de livrare a produselor prin Fan Courier  este intre 09-17, luni-vineri si sambata intre 09-12
  • coletele expediate la sediul Fan Courier din zona destinatarului pot fi ridicate in termen de 7 zile de cand au ajuns la sediu
  • la preluarea coletului este obligatia clientului de a verifica daca produsul corespunde cu cel comandat pe site 
  • puteti deschide coletul doar dupa ce ati platit contravaloarea lui
  • in cazul in care doriti sa deschideti coletul la preluarea acestuia, puteti opta pentru serviciul de deschidere al coletului la primire, pentru care se percepe o taxa de 15 RON. Pentru a beneficia de acest serviciu, va rugam sa mentionati  operatorului in momentul in care vi se preia comanda.
  • in conditiile in care clientul nu solicita serviciul de deschidere al coletului, societatea Glonos Multicom S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea unor eventuale marfuri lipsa sau marfuri deteriorate
  • va rugam sa VERIFICATI INTEGRITATEA coletului si a produselor in prezenta curierului! Trasportatorul si furnizorii nostri nu accepta reclamatii ulterioare.
  • in cazul in care produsele nu corespund calitativ, exista urme, lovituri din cauza transporului va rugam sa semnalati acest lucru intr-un proces verbal, semnat si de curier
  • in cazul in care ati ales plata ramburs curierul emite o chitanta pe aceasta suma. In cazul in care factura a fost emisa pe persoana juridica,  va rugam sa  aveti in vedere ca si chitanta emisa de curier sa fie pe aceeasi persoana.
  • in cazul comenzilor de produse care necesita fractionarea acestora (de exemplu folie, agrotextil),  precum si a comenzilor care depasesc greutatea de 50 kg, se va achita un avans de 50% din valoarea comenzii, prin emiterea unei facturi proforme, urmand ca diferenta sa fie achitata prin ramburs la primirea coletului.

Atentie !!!

  • in cazul clientilor care au achitat un avans din valoarea comenzii si refuza ridicarea coletului din motive neintemeiate, care nu depind de societatea Glonos, clientul este obligat sa suporte contravaloarea costurilor de transport tur-retur. Astfel, clientului i se va restitui doar difierenta dintre avansul achitat si costurile de transport tur-retur.
  • in cazul clientilor care refuza ridicarea coletelor, fara un motiv intemeiat, societatea Glonos Multicom S.R.L. suportand astfel cheltuielile de transport si retur, isi va rezerva dreptul ca, la urmatoarele comenzi ale clientului respectiv, sa i se emita o factura proforma corespunzatoare comenzii inregistrate, pe care acesta o va achita in avans, ulterior urmand sa fie expediata comanda.
  • Lista produselor exceptate de la transport gratuit prin curierat:

– Turba si substraturi pentru flori

– Perlit

– Ingrasaminte solide ambalate la saci (Osmocote, Landscaper Pro, Grandfield Fort, Turo Fort, MAP Fort, MKP Fort, azotat de calciu, azotat de potasiu, sulfat de potasiu, sulfat de magneziu, etc) 

– Ingrasaminte organice solide (Fomet)

– Agent de umbrire La Blanche, Witvast

– Sterilizant de sol Basamid, sac 25 kg

– Tavi alveolare Elform

​- Tavi alveolare, pahare si ghivece TEKU

– Tavite pentru rasaduri

  • Comenzile care contin ingrasaminte ambalate la saci de peste 25 kg(inclusiv) nu beneficiaza de transport gratuit.