Motocoasă O-MAC 520k Trident

Motocoasă O-MAC 520k Trident
NOTA: Datorita setarilor ecranului dvs, pot exista mici diferente intre imaginile afisate si produsul real
Motocoasă O-MAC 520k Trident Motocoasă O-MAC 520k Trident
Motocoasa O-Mac 520 K Trident este prevazuta cu motor cu puterea de 2.4 CP si este combinatia perfecta intre performante ridicate si un corp solid.

Credit module TBI Bank 3.2.3

197.91 Lei x 4 rate

Cauți o Motocoasă Profesională pentru Nevoile Tale? Noi avem cea mai Profesională Motocoasă O-MAC 520k Trident la un Preț Promoțional doar pentru tine! Cumpără să vezi cu ochii tăi!



Motocoasa are o capacitate cilindrica de 52 cc, motor in 2 timpi, functioneaza pe benzina in amestec cu ulei 2T. Folosind accesoriul de taiere, turatia este de 9800  rpm, pornirea produsului se face manual. 



Rezervorul de combustibil are o capacitate de 1.2 L, suficient pentru a va bucura de aceasta motocositoare de mai multe ori, consecutiv, fara a fi nevoie sa alimentati cu benzina.



Motocoasa O-Mac O-Mac 520 K Trident este usor de manevrat, avand un maner tip bicicleta ce asigura un control complet al masinii pentru a functiona in conditii perfecte de siguranta, cu ham dublu confort si sistem anti-vibratii pentru a asigura un confort maxim in timpul utilizarii.



Specificatii tehnice:



  • Brand:O-Mac

  • Diametru de taiere (cm): 43

  • Tip pornire: demaror manual

  • Sistem de taiere: disc + fir

  • Greutate (kg): 8.50

  • Diametru fir mm: 2.4

  • Nivelul de zgomot (dB): 115

  • Putere motor (CP): 2.40

  • Sistem de aprindere: electronic

  • Cutit pentru iarba: Da

  • Curea de umar: Da

  • Ciclu de functionare motor: 2T

  • Putere motor (kw): 1.80

  • Tip transmisie: tija de otel

  • Turatia maxima (rot/min): 9800

  • Combustibil: benzina amestec

  • Utilizare: semiprofesional

  • Capacitate (cc): 52

  • Capacitate rezervor (l): 1.2

  • Sistem antivibratii: Da

  • Cap taietor cu fir: Da

MF.002353
dezastru
rating 5
2022-06-17
florinalexx01
Cea mai proasta investitie in scule. Cea mai neinspirata alegere pe care am putut realiza-o. O am de aproape doi ani (in august) dar numai in service a stat. La mine a fost doar in "trecere". La nici 50 de ore de functionare, deja a acumulat o grasa stagiatura de reparatii: - la nici 20 de ore, a trebuit schimbat filtrul de benzina. Deh, piesa consumabila; - la vre-o 35 - 40 ore, s-a desprins (spart) rulmentul din unghiular. Norocul meu a fost ca am avut panza pe pamant, si a ramas invartindu-se acolo ca un titirez. Altfel... OZN! (Si picioare taiate) - pe la vre-o 50 de ore, a crapat pur si simplu carburatorul. Ce sa-i faci, ebonita... - mai deuna zi, dupa reparatia acestui carburator, nu se mai alimenteaza... - rezervorul curge permanent pe la furtunasele de alimentare/retur; - consum? Reactor de Boeing! La cat s-a facut benzina, te doare sufletul. Canistra de 20 de litri e potrivita. Un utilaj ce sta bine doar in... service. Despre ce vorbim? Ar fi buna la cosit iarba din ghiveci. Cam atat. La remarca personala catre reprezentantii service-ului cum ca mai bine ma orientam catre ceva cu adevarat profesional (nu cum se doreste in cazul de fata a se preta), replica a fost : "pai un carburator de... costa cam cat motocoasa asta". Perfect deacord. Dar ala se schimba la 6-7 ani! Dupa o adevarata utilizare. Nu dupa doar 50-60 de ore de "smuls" buruieni de gradina. Pacat. Putea fi un produs decent. Dar nu este cazul.

Posibil interesat de

10 alte produse in aceeasi categorie:
Aveți întrebări?