Puteti solicita returul produselor livrate, daca va aflati in una dintre situatiile de mai jos.
Procedura de urmat, in orice caz, este urmatoarea:
Solicitare telefonica de retur la numarul +40/753.499.321 sau +40/726.036.107. in urma careia veti primi un numar de retur (Numar RMA) si instructiuni suplimentare, daca este cazul.
Returnare efectiva a produsului direct la magazinul SC GLONOS MULTICOM SRL sau prin curierat rapid – firma de curierat Fan Courier (tel: 021 9336), in ambele cazuri fiind obligatorie prezentarea Numarului AWB.

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:
– Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de GLONOS MULTICOM SRL.
– Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la magazinul GLONOS MULTICOM SRL sau receptia la domiciliu prin curier – puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
– Produse ce v-au fost livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Glonos Multicom S.R.L.
– Produse defecte in perioada de garantie
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate in Centrul de Service  – Glonos Multicom S.R.L., Str.7 iunie, Nr. 4, Salonta, Bihor, mentionat pe certificatul de garantie impreuna cu factura originala si certificatul de garantie.

Costurile de expeditie a produselor returnate sunt suportate de catre client, urmand ca la returnarea produselor schimbate, reparate sau refuzate la retur, costurile de expeditie sa fie suportate de catre:

  • SC Glonos Multicom SRL in cazul in care produsul a fost reparat gratuit conform garantiei produselor
  • SC Glonos Multicom  SRL in cazul in care produsul a fost schimbat in totalitate ca urmare a garantiei produselor
  • client in cazul in care produsul a fost reparat in afara conditiilor de garantie
  • client in cazul in care produsul a fost returnat in conditii ce au dus la refuzul returului, conditii enumerate mai jos

NOTA

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea identica celei in care au fost primite (produsul sa fie nou si nefolosit), in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Folosirea produselor, deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.