Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora. SC GLONOS MULTICOM SRL isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.

Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de ultilizare, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.

Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:

  • OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
  • OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
  • Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
  • Legea 365/2002 privind comertul electronic

Orice incalcare a dreptului de autor sesizata pe site se va anunta la adresa de email: contact@plantmaster.ro

Plantmaster.ro garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul plantmaster.ro si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau fara acordul prealabil scris al acesteia.

Intregul continut al site-ului plantmaster.ro – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date – este proprietatea SC.GLONOS MULTICOM SRL si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul SC.GLONOS MULTICOM SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.

Domeniul plantmaster.ro este detinut de catre SC GLONOS MULTICOM SRL Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor si emblemelor, in forma directa sau “ascunsa” (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) fara permisiunea prealabila scrisa este interzisa si se pedepseste conform legii.

Produsele prezentate pe plantmaster.ro sunt produse si comercializare de SC GLONOS MULTICOM SRL. Preturile produselor pot fi schimbate oricand. Verificati pretul final de vanzare inainte de a achizitiona un produs.

Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu o persoană cu care discutați,puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu Balazs Istvan, contact@plantmaster.ro

Detalii companie:

  • Denumire: SC GLONOS MULTICOM SRL
  • CUI: RO22759568
  • Nr.Reg.Com: J05/2911/2007
  • Adresa sediu social:
  • Jud:Bihor,Madaras, nr.333
  • Capital social: 400 RON

 

Adresa punct de lucru:

Jud:Bihor,Salonta,Str.7 Iunie,nr.4.

Garanția Produselor:

Produsele comercializate de către site-ul nostru care beneficiază de condiții de garanție sunt însoțite de certificate de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorului. Produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de producător.
Certificatele de garanție sunt emise de către GLONOS MULTICOM SRL.
Produsul reclamat defect în perioada de garanție trebuie prezentat direct la centrul de service menționat în certificatul de garanție împreună cu factura originală și certificatul de garanție.
Conform legii, produsele ce au însumate intervenții de service de peste 10% din perioada de garanție sau care la o singură intervenție depășesc acestă perioadă, se înlocuiesc cu produse noi, identice.
Lipsa certificatului de garanție al produsului trebuie semnalată în maxim 48 ore de la recepția mărfii pe adresa contact@plantmaster.ro Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare. Produse defecte in perioada de garantie
Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate in Centrul de Service  – Glonos Multicom S.R.L., Str.7 iunie, Nr. 4, Salonta, Bihor, mentionat pe certificatul de garantie impreuna cu factura originala si certificatul de garantie.

Costurile de expeditie sunt suportate de SC Glonos Multicom SRL:

  • in cazul in care produsul a fost reparat gratuit conform garantiei produselor.
  • in care produsul a fost schimbat in totalitate ca urmare a garantiei produselor.
  • Costurile de expeditie sunt suportate de client in cazul in care produsul a fost reparat in afara conditiilor de garantie.

Informații Livrare:

Important de stiut despre livrarea produselor:

www.plantmaster.ro livreaza produsele comandate pe intreg teritoriul Romaniei cu ajutorul firmei de curierat Fan Courier si GLS.

Momentan NU vindem înafara teritoriului României.

Pentru perioada iulie-decembrie:

  • Comenzile receptionate pana in ora 1300 se vor expedia in aceeasi zi, dupa confirmarea stocului, in limita timpului disponibil
  • Comenzile receptionate dupa ora 1600 se vor expedia incepand cu ziua urmatoare, in limita stocului si a timpului disponibil
  • Comenzile se vor expedia numai dupa confirmarea lor telefonica

 

Pentru perioada decembrie-iunie:

  • Toate comenzile receptionate in ziua curenta, se vor expedia a doua zi lucratoare, datorita volumului mare de comenzi
  • Comenzile se vor expedia numai dupa confirmarea lor Telefonica
  • Expedierea comenzilor nu se va face decat dupa ce in prealabil unul din reprezentantii nostri va va contacta pentru comunicarea costurilor si modalitatii de livrare

 

Comandă / Precomandă:

  • Prin finalizarea Comenzii Clientul garantează ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecințele acestor erori (Comanda întârziată, Transmisa greșit etc).
  • www.plantmaster.ro nu poate fi tras la răspundere pentru informații introduse eronat, din care pot decurge întârzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cădea in sarcina Clientului.
  • Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant www.plantmaster.ro sa îl contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de către Părți (e-mail/telefon) pentru confirmarea personala a Comenzii.
  • SC.GLONOS MULTICOM SRL numit în continuare Plantmaster dezvoltă permanent platforma și pot apărea mici erori la afisarea prețurilor la Categoria îngrășăminte deoarece dorim să oferim clienților cea mai bună experiență și să primească oferte de preț personalizate produselor din această categorie. 
  • Atenție nu vindem produse cu 0 Lei! Dacă totuși găsiți produse similare vă rugăm să nu plasați comanda deoarece nu le putem onora la acest preț!
  • Un produs la precomanda este un produs ce nu avem în stoc.
  • Furnizorul și Plantmaster își rezerva dreptul de a modifica fără preaviz prețul. Produsele la precomanda se adaugă in cos in același fel ca orice alt produs din magazinul online. Făcând o precomanda, va asigurați ca veți primi produsul imediat după ce intră în stoc. Produsele aflate la precomanda vor fi livrate intr-un termen estimativ de 2-3 zile după intrarea în stoc, dar nu mai tarziu de 15 zile după intrarea produselor în stoc. Precomenzile se achita in același mod ca si o comanda normala, prin oricare din metodele de plata acceptate. In oricare dintre situații (plata la livrare sau plata online) este necesar sa așteptați confirmarea telefonica sau pe email din partea unui operator, in momentul in care produsul devine disponibil. Puteți renunța in orice moment la o precomanda. Daca aceasta din urma a fost deja achitata, puteți opta pentru returnarea sumei sau creditarea contului dvs. in vederea plasarii unei alte comenzi.
  • Plantmaster își rezervă dreptul de a anula comanda în cazul în care furnizorul nu poate trimite produsul comandat.

 

Costurile de expeditie pot fi:

  • Introduse pe factura, separat fata de produsele facturate, caz in care agentul Fan Courier sau GLS va va emite o singura chitanta fara a mai incasa separat costurile de expeditie
  • Platite de catre dumneavoastra separat, la primirea coletului, caz in care agentul Fan Courier va emite separat chitanta pentru plata costurilor de expeditie, iar valoarea facturii reprezentand valoarea produselor achizitionate, fara costuri de expeditie.
  • Termen de livrare la adrese cu km 0: 24-48 ore
  • Produsele mari se livreaza doar pana in fata domiciliului, agentul firmei de curierat Fan Courier nu este obligat sa-l duca pana la domiciliu (la etaj)
  • Intervalul orar de livrare a produselor prin Fan Courier  este intre 09-17, luni-vineri si sambata intre 09-12
  • Coletele expediate la sediul Fan Courier din zona destinatarului pot fi ridicate in termen de 7 zile de cand au ajuns la sediu
  • La preluarea coletului este obligatia clientului de a verifica daca produsul corespunde cu cel comandat pe site puteti deschide coletul doar dupa ce ati platit contravaloarea lui
  • In cazul in care produsele nu corespund calitativ, exista urme, lovituri din cauza transporului va rugam sa semnalati acest lucru intr-un proces verbal, semnat si de curier
  • In cazul in care ati ales plata ramburs curierul emite o chitanta pe aceasta suma. In cazul in care factura a fost emisa pe persoana juridica,  va rugam sa  aveti in vedere ca si chitanta emisa de curier sa fie pe aceeasi persoana.
  • In cazul comenzilor de produse care necesita fractionarea acestora (de exemplu folie, agrotextil), precum si a comenzilor care depasesc greutatea de 50 kg, se va achita un avans de 50% din valoarea comenzii, prin emiterea unei facturi proforme, urmand ca diferenta sa fie achitata prin ramburs la primirea coletului.

 

Atentie !!!

  • In cazul clientilor care au achitat un avans din valoarea comenzii si refuza ridicarea coletului din motive neintemeiate, care nu depind de societatea Glonos, clientul este obligat sa suporte contravaloarea costurilor de transport tur-retur. Astfel, clientului i se va restitui doar difierenta dintre avansul achitat si costurile de transport tur-retur.
  • In cazul clientilor care refuza ridicarea coletelor, fara un motiv intemeiat, societatea Glonos Multicom S.R.L. suportand astfel cheltuielile de transport si retur, isi va rezerva dreptul ca, la urmatoarele comenzi ale clientului respectiv, sa i se emita o factura proforma corespunzatoare comenzii inregistrate, pe care acesta o va achita in avans, ulterior urmand sa fie expediata comanda.

 

Lista produselor exceptate de la transport gratuit prin curierat:

 

  • Turba si substraturi pentru flori
  • Perlit
  • Ingrasaminte solide ambalate la saci (Osmocote, Landscaper Pro, Grandfield Fort, Turo Fort, MAP Fort, MKP Fort, azotat de calciu, azotat de potasiu, sulfat de potasiu, sulfat de magneziu, etc)
  • Ingrasaminte organice solide (Fomet)
  • Agent de umbrire La Blanche, Witvast
  • Sterilizant de sol Basamid, sac 25 kg– Tavi alveolare Elform- Tavi alveolare, pahare si ghivece TEKU– Tavite pentru rasaduri
  • Comenzile care contin ingrasaminte ambalate la saci de peste 25 kg(inclusiv) nu beneficiaza de transport gratuit.

 

Metode de Plată:

Puteți cumpăra produsele de pe site-ul Plantmaster folosind următoarele instrumente de plată:

  • Ramburs (cash) la livrarea coletului: Contravaloarea produselor și a serviciilor comandate pot fi achitate curierului chiar la livrarea acestora la adresa specificată de dumneavoastră.
  • Prin Card bancar: Online cu card bancar prin Librapay (Visa/Maestro/Mastercard). Daca ați ales metoda de plată “Online prin card bancar” este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți. Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor online același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.– “3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.
  • Plată în Rate: Prin TBI Bank

Drept de retur:

Conform OUG 34/2014, clientul poate returna produsele in termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora, fara invocarea unui motiv.

Puteti solicita returul produselor livrate/
Procedura de urmat, in orice caz, este urmatoarea:

- Solicitare telefonica de retur la numarul (+40)-785-750-500 , in urma careia veti primi un numar de retur (Numar RMA) si instructiuni suplimentare.

- Prin completarea formularului de retur

- Prin Email la adresa: contact@plantmaster.ro

- Prin sms la nr: (+40)-785-750-500

Prin poștă: Str. 7 Iunie, nr.4,Jud:Bihor, Salonta.

- Sau la magazinul nostru fizic la adresa: Str. 7 Iunie, nr.4,Jud:Bihor, Salonta.

*Atentie!

Zile CALENDARISTICE, nu ZILE LUCRATOARE!

Costurile de expeditie a produselor returnate sunt suportate de catre client, urmand ca la returnarea produselor schimbate, reparate sau refuzate la retur, costurile de expeditie sa fie suportate de catre client in cazul in care produsul a fost returnat in conditii ce au dus la refuzul returului.

Aveți întrebări?